Πολιτική επιστροφής χρημάτων και προϊόντων 

Τα προϊόντα που αναρτώνται στο www.mymoment.com.gr  παρουσιάζονται με τις τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου και του ΦΠΑ. Εκτός από το κόστος της λιανικής ο εκάστοτε χρήστης/πελάτης πληρώνει και το κόστος μεταφοράς, όταν αυτό υφίσταται, το μέγεθος του οποίου θα γνωστοποιείται πριν από την τελική υποβολή της παραγγελίας του. Η εταιρεία δύναται να τροποποιεί τις τιμές των προϊόντων της. Η οποιαδήποτε τροποποίηση δεν θα επηρεάζει υφιστάμενες παραγγελίες που βρίσκονται σε επεξεργασία ή έχουν αποσταλεί.

Η πληρωμή των προϊόντων δύναται να γίνει με έναν από τους κάτωθι εξής τρόπους: πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή αντικαταβολή.

Ο πελάτης κατά την παραλαβή του προϊόντος είναι υπεύθυνος να ελέγξει αν η συσκευασία είναι άθικτη και αν η κατάσταση των προϊόντων που παρέλαβε είναι η επιθυμητή ή υπάρχουν τυχόν εμφανή προβλήματα ή ελαττώματα του προϊόντος ώστε να μην χάσει τα δικαιώματα που απορρέουν από το νόμο περί ελαττωματικών προϊόντων.

Ο πελάτης μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας του και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων και όχι απαραίτητα νέα παραγγελία, χωρίς να αιτιολογήσει την επιστροφή.  Ο έμπορος οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους. Το προϊόν που πρόκειται να επιστραφεί θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και σε άθικτη συσκευασία και να μην έχει χρησιμοποιηθεί.

Καμία επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται για οποιοδήποτε προϊόν εάν έχει χρησιμοποιηθεί ή έχει αλλοιωθεί με οποιονδήποτε τρόπο η συσκευασία του. Στην περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό υπόκειται στην όποια εγγύηση της εταιρείας που το παρήγαγε και η ευθύνη επισκευής και/ή αντικατάστασης ανήκει σε αυτήν.

Προϋποθέσεις επιστροφής:

1.      Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί.

2.       H επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών.

3.      Tο προϊόν πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (Απόδειξη Λιανικής, τιμολόγιο, Δελτίο αποστολής-Τιμολόγιο κ.ο.κ).

4.      Nα βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.

5.       Για να φτάσουν τα προϊόντα σε καλή κατάσταση πρέπει να τα συσκευάζετε κατάλληλα -σε ένα μεγαλύτερο κουτί- έτσι ώστε να είναι προστατευμένα κατά την αποστολή.

6.       Σε περίπτωση αντικατάστασης ενός μη ελαττωματικού προϊόντος θα επιβαρυνθείτε με τις παρακάτω χρεώσεις:

Ο Πελάτης επιβαρύνεται τα έξοδα αποστολής του προϊόντος που θέλει να κάνει αντικατάσταση προς εμάς, και σε περίπτωση που θέλει άλλο προϊόν τότε επιβαρύνεται ξανά τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος προς αυτόν.

7.       Σε περίπτωση που ο πελάτης θέλει επιστροφή χρημάτων, τότε θα του επιστραφεί το ποσό που πλήρωσε αρχικά -4,00€  τα έξοδα αποστολής του προϊόντος που θα επιστραφεί σε εμάς. Το ποσό αυτό ανέρχεται στα 6,10€ αν ο πελάτης πλήρωσε με αντικαταβολή.

8.       Σε περίπτωση που ο πελάτης θέλει να επιστρέψει προϊόν το οποίο είχε δωρεάν έξοδα αποστολής, τότε θα του επιστραφεί το ποσό, μείον τα 4,00€ για τα έξοδα αποστολής του προϊόντος που θέλει να επιστρέψει προς εμάς. Το ποσό αυτό ανέρχεται στα 6,10€ αν ο πελάτης πλήρωσε με αντικαταβολή.

9.       Σε κάθε περίτωση η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται όταν παραλάβουμε το προϊόν και το ελέγχουμε ότι πληρεί όλες τις προϋποθέσεις.